یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

پر است از اسکلت خاطرات زنگ زده

پر است از اسکلت خاطرات زنگ زده

خوش آمدی به دل من ،به شهر جنگ زده


به دلشکستگی ام نیست هیچ آینه ای

مرا برای شکستن خریده،رنگ زده


به من هر آنکه رسیده ست،خویش را دیده است

به من هر آنکه رسیده ست جز تو سنگ زده


نپرس بی تو که آمد،نپرس بی تو که رفت

که سر به این دل از دوری تو لنگ زده؟


خوش آمدی به دل من دوباره تنهایی!

که بی تو زندگی ام لنگ بوده،لنگ زده


مژگان عباسلو


نظرات 3 + ارسال نظر
جواد چهارشنبه 26 آبان 1400 ساعت 14:08

مژگان عباس لوی عزیز با شعرهای زیبا و پر معنا هر جا هستی سلامت و برقرار باشی بانوی شعرهای سبز و بارانی و عاشقانه

khanom rahim یکشنبه 23 فروردین 1394 ساعت 23:12 http://negar38rm.blogfa.com/

slm tavalode aqame khosh hal misham biaid webam
kamtaraz char cm nazaria
jobran mishe
tnx

سلام
باشه چشم
خواهش میکنم

sevensea شنبه 22 فروردین 1394 ساعت 14:12 http://sevensea1392.blogfa.com

مهربانی باغ سبزی است که از روزنه پنجره ها باید دید

مهربانم مگذار لحظه ای روزنه پنجره ها بسته شود

*روز مــــــــادر مـــــبارک *

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد