یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

ساحل چشمانت

دست هایت پل آرزوهای من



آغوشت امن تـرین جای دنیـا



نوازش هایت مرهم کهنه زخـم هایم



چشم هایت ساحل آرامش دل طوفان زده ام



پلک نزن ، بگذار اسارتم را به نظاره بنشینم



واما ...



لب هایت گرمابخش بر دل ســردم 



واااای اگر سهم من از زنـدگی تو باشـی



میان آتش مثال ابراهیم خواهـم رفت



از وبلاگ حرف های یک دل



با تو

با تو از خاطره ها سرشارم


با تو تا آخر شب بیدارم


         عشق من دست تو یعنی خورشید       


گرمی دست تو را کم دارم



دوبیتی

من به چشمان پر از مهر تو عادت دارم


به تو و طرز نگاه تو ارادت دارم


           عطش حسرت دیدار تو را پایان نیست           


     اشتیاق است که هر لحظه به تو،من دارم




دیالوگ های ماندگار

یکی از دیالوگ های ماندگار فیلم پروانه:

امیر :من نمیتونم خوشبختت کنم°°

پروانه :من خوشبختی رو نمیخوام°°°من امیرو میخوام...


ارزوی من

تا چشم ها را بستم

آرزویم تو شدی

فکر رفتن کردم

سمت و سویم تو شدی

تا که لب وا کردم

گفتگویم تو شدی

در میان سکوت شبهایم

جستجویم تو شدی

زیر باران پر احساس خیال

شستشویم تو شدی

هرکجا بودم من

پیش رویم تو شدی...

مهربان در تمام قصه های من

هیچ کس جز تو نبود

همه اویم تو شدی ...!

می نویسم

می نویسم


دوستت دارم و سه نقطه...


یعنی که این نوشته


تا همیشه


امتداد خواهد داشت...



توبه نمیکنم

توبه نمی کُنم

من برای ِ به تو رسیدن


از گُرگ هم سِ مِ ج ترم . . .



چشم هایت راببند


آرام چشم هایت راببند...



یک نفر برای همه نگرانی هایت بیدار است...

یک نفر که از همه زیبایی های دنیا تنها تو را باور دارد...



دوستت دارم

تمامِ آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست،

ده‌ها کتاب می‌شود،

اما تمام چیزی که در دلم هست،

فقط دو کلمه است،

دوستت دارم