یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

آتیش



سیگارش را میگذارد زیر لبش میگوید ؛


آتیش داری ؟


جواب میدم ؛


توی جیبم که نه ،،


ولی در دلم دارم !!


به کارت می آید ... !؟



 

خسته ام


خسته ام


بیا برای من کتاب بخوان


برای من چایی بخور و کمی برای من بخواب


من هم برای تو میمیرم !



قلبی خاکی


قلبی خاکی داشتم ، آدما خیسش کردند
 

گِل شد ، بازی کردند ، خشک شد ، خسته شدند
 

زدند شکستند ، خاک شد ، پا رویش گذاشتند ، رد شدند…






گـاهـی ...


جــای تعجبــ ـــ ندارد کــه گـاهـی ...


نــوشتــه هــایـم غمگیننــد !!

و خــودم غمگیــن تــر از آنهـ ــا

دیگــر حتـ ـی حـوصله جنگیــدن بــا خــاطـراتـ ـم را هــم نـدارم ...

تــوانش را نیــ ـز !!

راستــی !! اگــر همیــن دلخوشـی لعنتـ ـی هــم نبــود ...

دیگــر تنهـ ـایی و خلـوتــ ـــ بــرایــم چــه مفهـومـی داشتــ ــــ ...!!