یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

صدایم کن

صدایم کن تا مرا در آغوش کشد زندگی

همانند پروانه ای سبک در آغوش گلبرگها

صدایم کن تا زیبا شود صدای زندگی

همانند خش خش برگ های پاییز بر سنگ فرش خیال

صدایم کن تا بند بند وجودم فدایت شود

آنگونه که حرف نامم را آوا میکنی

صدایم کن تا خشتی تازه نهم برین ویرانه

صدایم کن تا از قفس پرواز کنم سوی آسمان

صدایم کن…


نظرات 1 + ارسال نظر
تنها شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 15:06 http://hamechblog.blogsky.com

صدایم کن صدای تو ترانه است
کلامت آیه هایی عاشقانه است

تو را من سجده سجده می‌پرستم
که سر بر خاک بر زانو نشستم
...............................................
سلام
مث بعضی ها نیستم که الکی نظر بذاره
خوب میخونم مطلبش رو .
قطعا وقت گذاشتن روی وبلاگ باعث میشه مخاطب زیادی جلب بشن

«ممنون از این که مطلب های قشنگی رو گذاشتی»
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
راستی این شعری روکه گذاشتم سرقت کرده بودم ونوشتم
اگه وقت کردی به منم سربزن..
شماجزو دوست های مجازی ،توی وبلاگ من هستی وبااجازه شمارو بااسم وبلاگ خودتون، ثبتتون میکنم

ممنونم از شما دوستی با شما باعث افتخاره شما هم لینک شدید
بازم سر بزنید خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد