یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

ترس دارم

از شوری چشم اهالی ترس دارم

از مردمان این حوالی ترس دارم


از خود که گاهی آبم اما گاه آتش

از این دل حالی به حالی ترس دارم


از این که ما مثل دو تا ماهی بچرخیم

در برکه های بی خیالی ترس دارم


هرچند با تو شادمانم لحظه ها را

از گریه های احتمالی ترس دارم


هرچند چون پیچک تو را در بر گرفتم

همواره از آغوش خالی ترس دارم


ما دو درخت در کنار رود هستیم

با این همه از خشکسالی ترس دارم


از چشم بد باید تو را زیبا بپوشم

از شوری چشم اهالی ترس دارم


حمید درویشی


نظرات 2 + ارسال نظر
nafas جمعه 28 آذر 1393 ساعت 00:16 http://naffasi.blogfa.com/

عالی بود خیلییییییییییییییییی

fati پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 22:35 http://fati720blogfa.com

سلام.وبت عالیه

سلام ممنونم لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد