یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

بدتر شد



هرچه کردم نشوم ازتو جدا، بدتر شد

 از دل مـا نرود مهر و  وفــا  ، بدتر  شد ...


مثـلا خواســتم این بــار موقـر باشــم 

و به جای تو،  بگویم  که شما ، بدتر شد

 

آسـمان وقـت قـرار من  و تــو  ابری بود 

تـازه  با رفتـن تـو وضـع هـوا  بد تر شــد

 

این متانت به دل سنگ تو تاثیر نکرد

بلکه برعکس ،  فقط رابطـه ها  بد تر شـد


چاره دارو و دوا نیست،که حال بد من

بی تو با خوردن  دارو  و  دوا  بد تر شد


روی فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت

آمدم پاک کنم عشـق تـو را بدتـر شـد ...


شادی صندوقی



نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 19:16

لیییییییییییییینک شدی

[ بدون نام ] جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 08:05

دردهایم را لایک کردند و گفتند :زیبا بود... نمیدانستم مگر درد هم زیبا میشود؟
هی رفیق مجازی من نوشته هایم دست خودم نیست, دلم می نویسد ومن فقط نگاه می کنم... به عبور روزهایم و دغدغه های فراموش نشدنی ام..

غزاله پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 17:06 http://yahmad.blogfa.com

سلام.خوبین؟
من برای تولد عشقم یه وبلاگ ساختم.میخوام براش کلی تبریک جمع کنم.میشه شما هم بیاین و یه تبریک کوچولو بگین؟
ممنون از لطفتون.منتظرتونم

سلام ممنون
من خواستم اینکارو بکنم ولی وبلاگی با ایین ادرس موجود نیست

تنها پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 17:03 http://www.aliandtanha.blogfa.com

سلام دوست عزیز خوشحال میشم بهمون سر بزنی.

سلام
سر زدیم وب قشنگی دارید موفق باشید

Hani پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 15:57 http://ghararnashod.blogfa.com/http://

________▓▒▒▓
______▓▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
_____▓▒░▒▓__▓__▓░▒▓
_____▓▒▒▓_▓▓_▓▓_▓▒░▓
___▓▒░▒▓_▓░▒▓_▓▓_▓▒▓
___▓▓___▓▒░▒▓_▓▓_▓▒▒▓
___▓_▓_▓▒▒▓_▓▒▒▓_▓▒▓
__▓__▓▒▓_▓▓__▓▒▒▓_▓▒▓
_▓▒▓_▓░▒▓__▒▓_▓▒▓_▓▓
▓▒▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▓_▓▒░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░▒▓_▓_▓▒░░▒▓
▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓_▓▒░░▒▓
_▓▒▒▓___▓▒░▒▓_▓▒░░░░▒▓
__▓▓_▓▒▓______▓▒░░░▒▓
_____▓▒░░░░▒▓_▒▓░░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█▓▒░▒▓
____▓▒░░░░░░▒▓█_▓▒▓
_____▓▒▓_▓▒░▒▓█
_________▓▒▒▓_█
__________▓▒▓_█
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_
____████____█
باتبادل لینک موافقی؟

بلی

ali پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1393 ساعت 12:57 http://www.eset76.niloblog.com

سلام وخسته نباشید
وبلاگتان عالی هست لطفا به وبلاگ ماهم بیایید اسم وبلاگم نود32 وادرسوبلاگم www.eset76.niloblog.com
واگر می شود لطفا اسم سایتم را در پیوندهایتان قرار دهید

سلام ممنون
سر زدیم ولی نتونستیم صفحه نظراتتون رو باز کنیم
لینکمون کنید خبر بدید ما در خدمتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد