یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

پاییز طولانی


وجودم پاره ای از شب ....

دلم تنهاترین پاییز...

بساطم بقچه ای اندوه و کوچه مثل من خالی

دلم تنگ است.

دلم اندازه ی صحن قفس تنگ است

سکوت از کوچه لبریز است

صدایم خیس و بارانی است

نمیدانم چرا در قلب من پاییز طولانی است



نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیس جمعه 24 آبان 1392 ساعت 21:29 http://mahdiszd.blogfa.com

اگه پاییزتموم بشه زمستون میرسه آنوقت تازه سردی شروع می شود.

اینم هست دیگه

SFX پنج‌شنبه 23 آبان 1392 ساعت 23:18



امیدوارم خدا زندگی همه رو بهاری کنه

انشااله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد