یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

خدایی که از رگ گردن به من نزدیکتری

خداوندا!
مگر نه اینکه از رگ گردنم به من نزدیکتری...؟
مگر نه اینکه، مهربان تر از مادر برای منی...!؟
مگر تو مرا با تمام عشق و ارزویت نیافریدی...؟
مگر نمیگویی، مرا دوست داری...؟
هیچ چیز نمیخواهم ...
فقط...!
لحظه ای مرا به آغوش بکش...
دلم از همه چیز بیشتر...

برای یک آغوش مهربان ...تنگ است!



نظرات 4 + ارسال نظر
aylar جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 11:44 http://www.rahiyezendegi.blogfa.com

سلام رها جان خیلی ممنون از اینکه به وبم سر زدی من از مطالب خوبتون البته بیشتر از اون از این عشق که میونتونه خوشم اومد جدی میگم قدر این روزاتونو بدونین گاهی دور بودن از کسی که برات معنی زندگی رو میده سختتر از جهنمی هست که توش تمام وجودت بسوزه چون اونوقت تنت میسوزه نه دلت قدر همدیگه رو بدونین منم منتظر مطالب جدیدتونم بابایییییییییی

سلام ممنونم عزیزم که مطالبو دنبال میکنی

aylar پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 23:31 http://www.rahiyezendegi.blogfa.com

سلام رها جان خیلی وب خوبی داری امیدوارم هم وبتون هم رابطه تون هر روز زیبا تر از دیروز بشه دوست خوبم اگه وقت کردی وب منم سر بزن و برام نظر بده من منتظرتم هاااااااااا

سلام ممنونم

چشم حتما سر میزنم

روشنی دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 13:09

ممنون...خواهش می کنم...امید که همیشه سربزنیم...و

حقیقتا دوستای خوبی باشیم....منتطرم

رها دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 12:08 http://zibatarin1368.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
دوست دارم بیایی با هم تبادل لینک کنیم تا هم بازدید کننده وبت بره بالا هم من بازم بتونم بهت سر بزنم میدونی چرا ؟چون اگه وبت را ثبت کنی من آدرس وبلاگت را دارم در ضمن من هر روز به دوستام سر میزنم منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد