یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

غمی دارم ز دلتنگی

غمی دارم ز دلتنگی
اگر  گویم زبان سوزد
اگر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد
خودم تنها
دلم تنها
وجودم بی کس و تنها
در این شهر فراموشی  در این مستی و بیهوشی
 به دورافتاده ام تنها!

نظرات 1 + ارسال نظر
شیدا(فَرمِه) شنبه 28 آذر 1394 ساعت 10:03 http://shadeofparadise.blogfa.com

▪•°یا رب العالمین °•▪

▪•°سلام دوست فراز مهر °•▪

▪•°آغاز هفته ای ناب ناب داشته باشید °•▪

▪•°زندگی بازگشت اندیشه‌ها،گفتارها و کردارهای ماست
▪•°که دیر یا زود به ما باز می‌گردد .

▪•°تنها راهزنی که دار و ندار آدمی را به تاراج می برد،
▪•°اندیشه‌های منفی خود او است.

▪•°دشمنان شما همه در درون خودتان هستند.
▪•°تنها کسی که باید دگرگون شود، خودتان هستید؛

▪•°خودتان که دگرگون شوید، همه‌ی اوضاع و شرایط پیرامونتان نیز دگرگون می‌شود.
▪•°برای شفای تن باید روح را شفا داد…(فلورانس اسکاول شین)

▪•°هر کس خودش را اصلاح نکند، نمیتواند دیگران را اصلاح نماید.°•▪
▪•°امام علی علیه سلام "غرر الحکم "

▪•°سایه بهشت °•▪

سلام عزیزم ممنون از نوشته های پر مهرت واقعا به ادم انرژی میدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد