یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

مادربزرگ می گفت

مادربزرگ می گفت : دل هر آدمی دری دارد

می گفت : باید باز کنی در دلت را روی لبخند آدمها


می گفت : هر کدام از این درها یک کلید بیشتر ندارند


می گفت : کلید دل آدم دست خود آدم نیست


می گفت : انگاری کلیدها را دم خلقت پخش کرده اند بین آدمها

و هر کسی یکی برداشته برای خودش


می گفت بلند شو برو بگرد ،

بگرد ببین کلید قلب کیست توی دستهایت ؟

ببین کلید قلبت کجاست ؟


نظرات 10 + ارسال نظر
جواد غلامیان پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 13:21 http://fanavari23.blogfa.com

مادر بزرگ خیلی حرف ها می زد
و ما گوش نگرفتیم
و ما پی کار خودمان رفتیم
و اینست که امروز حالمان این است..!
جواد غلامیان

ممنونم از حضورتون

شیدا(فَرمِه) چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 11:07 http://shadeofparadise.blogfa.com

یا حی یا قیوم

سلام رهای خوبم

شهادت امام علی علیه سلام را تسلیت میگم
ان شا الله از دعای امام عاقبت به خیر باشیم
این روزها وشبها و ساعت ها التماس آمین گفتن به دعاهای دیگران را دارم

بخاطر اختلال بلاگفا خیلی از هم نفس های وبلاگی
در برنامه های معنوی ما نتونستند باشند.ولی برنامه قرآن و هدیه های دیگرمون ادامه داره...ان شا الله از این به بعد دوباره پیام های گروهی رو میفرستم که اگر تمایل داشتید هم نفس با ما باشید.

سلام عزیزم
من هم به شما تسلیت میگم
انشاءالله
محتاجیم به دعا

چشم اگر بتونم حتما شرکت میکنم عزیزم

نر گس یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 17:00 http://nargesiii.loxblog.com

غریب ....
یعنی کسی که تنهــــا پناه خستگی هایش
همین کلمات پر از بغضند ........

نر گس یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 17:00

مرد و زن ندارد ...
به نقطه ی ما شدن که رسیدی ،

شور انگیزترین باش برای عاشقانه هایت ...

میان مردم فریاد بزن دوستت دارم و اگر کسی

چشم غره ای رفت ، دعایش کن تا عاشق شود ...

نر گس یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 16:58 http://nargesiii.loxblog.com

خدایـــــا ...
دلم مرهمی میخواهد از جنس خودت ..
نزدیک...
بی خطر ...
بخشنده ...
بی منت ...

نر گس یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 16:57

گاهی باید نبخشید کسی را که بارها
او را بخشیدی و نفهمید،
تا این بار در آرزوی بخشش تو باشد!
گاهی نباید صبـــر کرد ...
باید رها کرد و رفت تا بدانند، که اگر ماندی، رفتن را بلد بوده ای !

نر گس یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 16:57

سخته از بغض " گلو درد داشتن"
سخته از گریه "یه جفت چشم همیشه تر داشتن"
سخته تو حسرت یک نگاه موندن
سخته عشق یک طرفه داشتن ..

نر گس یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 16:54 http://nargesiii.loxblog.com

بسـلامتی خـودم!

کـه تو آتیـش کـسی سـوخـــتم

کــه حــتی یــک بارم واســم تـــب نکــــــرد

نر گس یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 16:54

چه سخت است
مرور خاطراتی که خط به خطش
مرا به قعرناامیدی می کشاند
درتمام این راه تو بازی کردی و من بازی خوردم
من عاشقانه راه پیمودم وتو نقشه هایت را پیاده کردی
مات و بی روح حماقتم را مرورمیکنم ..

نر گس یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 16:53 http://nargesiii.loxblog.com

آنقدر غــــم در دلم هست...!
آنقدر حسرت در من هست...!

دوست دارم همه را...! همین حال اتش بزنم!

جانم نیز با من اتش بگیرد نابود شوم !

این روزها چشم های من عجیب

بارانیست ...هر ثانیه اش اشک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد