یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

مثل فرمانروای بی لشکر...


مثل فرمانروای بی لشکر ، تازه دیدم شکست یعنی چه !
عاشقش هستم و نمی فهمم دیگر او رفته است یعنی چه !

من همانند جلگه ها هستم تو که از سوی صخره می آیی
جای من نیستی نمی دانی ، معنی سطح پست یعنی چه !

غرق در چله های انگورت ، دل به دنیای محتسب زده ام
تو نفهمیده ای سر و سِرِّ _ تاک با حال مست یعنی چه !

من و یک عمر دل به تو بستن، عاشق قلب سنگی ات بودن
با تو بودم ولی نفهمیدم ، آدم بت پرست یعنی چه !

مثل تمثیل ماهی و دریاست نسبت و حس ما به یک دیگر
حال جان می دهم که می فهمم، دیگر او رفته است یعنی چه !

زهرا غفاری

نظرات 2 + ارسال نظر
حافظ شنبه 13 تیر 1394 ساعت 02:08 http://goldenlove.rozblog.com

سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیر محترم وبلاگ.
.
.مهربون برای تبادل لینک مزاحم شدم.آخه چرا هیشکی با من تبادل لینک نمیکنه !!!!
مارو لینک کن بعد زود بهم خبر بده تا لینکت کنم.ممنون
.
عنوان : وبلاگ عاشقانه گلدن لاو
آدرس : goldenlove.rozblog.com

سلام ممنونم

لینک شدید

نر گس جمعه 12 تیر 1394 ساعت 20:35 http://nargesiii.loxblog.com

حــال ِ مــن خــوب است
امــا
عــالی می شــوم
وقــتی کــه
تــــو…
با نگــرانی در آغوشــم می گــیری و می گویــی :
” نــه عــزیزم ، تو خــوب نیســتی

فدای تو عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد