یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

مرا کم دوست داشته باش اما...!

مرا کم دوست داشته باش

اما همیشه دوست داشته باش !

 

این وزن آواز من است :

عشقی که گرم و شدید است

زود می سوزد و خاموش می شود

من سرمای تو را نمی خواهم

و نه ضعف یا گستاخی ات را !

عشقی که دیر بپاید ، شتابی ندارد

گویی که برای همه ی عمر ، وقت دارد 

مرا کم دوست داشته باش

اما همیشه دوست داشته باش !

این وزن آواز من است :

اگر مرا بسیار دوست بداری

شاید حس تو صادقانه نباشد

کمتر دوستم بدار

تا عشقت ناگهان به پایان نرسد !

من به کم هم قانعم

و اگر عشق تو اندک ، اما صادقانه باشد ، من راضی ام

دوستی پایدارتر ، از هرچیزی بالاتر است .

مرا کم دوست داشته باش

اما همیشه دوست داشته باش !

 

 

 

"امیلی دیکنسون"




نظرات 7 + ارسال نظر
نر گس دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 10:55

خواهش میکنم عزیزم

نیلوفر یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 18:55 http://niloofar68.mihanblog.com

سلامی به شیرینی دلتون
واقعا سایتتون عالیه
9187

سلام نیلوفر عزیز ممنونم از حضور قشنگت عزیزم
نظر لطفته مهربون

نر گس یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 17:44

سخته از بغض " گلو درد داشتن"
سخته از گریه "یه جفت چشم همیشه تر داشتن"
سخته تو حسرت یک نگاه موندن
سخته عشق یک طرفه داشتن ....

ممنونم نرگس جان متنای احساسی قشنگین

نر گس یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 17:43

کوچه های دلتنگی
خیس از نگاه عاشقت
چشم های خسته ی شب را "انتظــار" می کشند ...

نر گس یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 17:43 http://sirvan61m.blogfa.com/

بسـلامتی خـودم!

کـه تو آتیـش کـسی سـوخـــتم

کــه حــتی یــک بارم واســم تـــب نکــــــرد

نر گس یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 17:42 http://sirvan61m.blogfa.com/

چه سخت است
مرور خاطراتی که خط به خطش
مرا به قعرناامیدی می کشاند
درتمام این راه تو بازی کردی و من بازی خوردم
من عاشقانه راه پیمودم وتو نقشه هایت را پیاده کردی
مات و بی روح حماقتم را مرورمیکنم ..

نر گس یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 17:42 http://sirvan61m.blogfa.com/

آنقدر غــــم در دلم هست...!
آنقدر حسرت در من هست...!

دوست دارم همه را...! همین حال اتش بزنم!

جانم نیز با من اتش بگیرد نابود شوم !

این روزها چشم های من عجیب

بارانیست ...هر ثانیه اش اشک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد