یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

آدمها


نظرات 2 + ارسال نظر
سارا یکتا سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 22:33 http://www.sarakhafan.lxb.ir

همسایمون نذری آورده بود اومدم تشکر کنم قاطی کردم گفتم :خدا رو شکربیچاره فکر کرد ما داشتیم از گرسنگی می مردیم دو تا بهم داد....................مادر مادر بزرگم صد وبیست سالشه دیدمش لباس ورزشی پوشیده داره نرمش میکنه بهش گفتم ننه جون شما هم ورزش میکنی؟گفت:چرا که نه ...گفتم :فیسبوک هم میری ؟؟؟خخخخخخ گفت:پ ن پ . از فیسبوک میگردم.فکر کردی دوست پسری که الان تو فیسبوک داری کیه ؟؟؟؟؟؟؟دو دستی زدم تو سر خودم............لینکی



3پاس

سارا یکتا دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 22:14 http://www.sarakhafan.lxb.ir

همسایه مون نذری آورده بود، اومدم تشکر کنم،

قاطی کردم، گفتم: خداروشکر!


بی چاره فکر کرد ما داشتیم از گشنگی می مردیم، دو تا بهم داد!
======================
سلام مرا همی لینک بنمو و بعدش بگو تا من نیز تو را همی لینک بنمویم .منتظرما

سلام چشم
لینک شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد