یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

من مانده ام و...


من مانده ام و یک برگه سفید!!!


یک دنیا حرف نا گفتنی!!!


و یک بغل تنهایی و دلتنگی...


درد دل من در این کاغذ کوچک جا نمی شود!!!


در این سکوت بغض آلود


قطره کوچکی هوس سرسره بازی می کند!


و برگ سفیدم


عاشقانه قطره را به آغوش می کشد!


عشق تو نوشتنی نیست...


در برگه ام , کنار آن قطره


یک قلب کوچک می کشم !


و , وقت تمام است!!!


برگه ها بالا...





نظرات 1 + ارسال نظر
SARAH پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 10:47 http://ME-79.BLOGFA.COM

سلام سلام!!!
حالت خوفه؟؟
وبت قشنگه لینکت کردم
این قلبارو که میترکه رو از کجا آوردی خیلی نازه
بای بای

سلام عزیزم خوبیم مرسی

ممنون ولی من که تو وبت لینک وبمونو ندیدم

ازین لینک پایین بازم به ما سربزن

http://raft25.persiangig.com/Js/bareshi/galb-name.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد