یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

ساحل چشمانت

دست هایت پل آرزوهای من



آغوشت امن تـرین جای دنیـا



نوازش هایت مرهم کهنه زخـم هایم



چشم هایت ساحل آرامش دل طوفان زده ام



پلک نزن ، بگذار اسارتم را به نظاره بنشینم



واما ...



لب هایت گرمابخش بر دل ســردم 



واااای اگر سهم من از زنـدگی تو باشـی



میان آتش مثال ابراهیم خواهـم رفت



از وبلاگ حرف های یک دل



نظرات 3 + ارسال نظر
ترنم چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 17:52

روزی میرزا جواد آقاسبزواری از شاگردان علامه بحرالعلوم به سفارش شیخ عبدالوهاب مشیر خراسانی خدمت استاد حاج میرزا آقا ابوالحسن نجفی معروف به مرشدالمتکلین شرف حضور یافتند. ایشان تشریف نداشتن برگشتند.

محمد یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 16:16

یعنی همش اتفاقی بود؟مگه میشه؟

ن اونی ک داره براش اتفاق میفته منم اگه هم حرفاتون دروغ باشه مقصرش شمایی.البته شاید راس بگیدنمیدونم من ک دارم دیوونه میشم ازدست مزاحما............
ممنونم بخاطر حقیقت

چرا نمیشه اقا محمد گل.ما برای همین لینک میکنیم دیگه که هر کس لینک وبمونو جای دیگه دید ازون طریق به وبمون برسه امار بازدیدش بالا بره. نمیدونم کی و چرا اذیتت کرده ولی مطمئن باش من نبودم چون اصلا حوصله خودمم ندارم کلی مشکلات دارم واسه خودم چرا باید مزاحم تو بشم اخه پسر خوب[لبخند]

Ali یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 13:34 http://ali-hort.blogsky.com/

درود

آیا می‌دانستید با دریافت لایک از طرف بازدیدکنندگان اهمیت و ارزش وبلاگتان برای گوگل افزایش می‌یابد؟

افزودن دکمه‌ی گوگل پلاس اصلی (اوریجینال) به وبلاگ شما

بسیاری از وبسایت‌هایی که روش افزودن دکمه گوگل + را شرح می‌دهند، برای تبلیغات، لینک وبسایت خود را در آن درج کرده و بدین‌گونه محبوبیت سایت خود را در اینترنت بالا می‌برند، درصورتی که مطلب وبلاگ من نحوه‌ی درج دکمه‌ی اصلی گوگل + را فراهم می‌آورد و در آن هیچگونه لینک خارجی وجود ندارد!
برای مشاهده‌ی مطلب به این آدرس بروید
http://ali-hort.blogsky.com/1392/10/27/post-1063/add-google-plus-to-your-web-log
پیروز باشید
یکی دیگه از پست‌های جالبم اینه
http://ali-hort.blogsky.com/1392/10/23/post-900/Alexa-toolabar

حتما سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد