یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

سال ها بعد

سال ها بعد
در حالیکه موهای معشوقه ات را نوازش می کنی
یک " آن"  مرا به یاد میاوری
لرزشی در انگشتانت
نفسی عمیق
و دوباره به نوازش ادامه میدهی...
بعضی ها را می توانی ترک کنی اما...
 فراموش نه

پریسا_زابلی_پور

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 12:14 http://29mm.blogsky.com

کاش می شد بار دیگر سرنوشت رو از سر-نوشت

کاش می شد هر چه هست بر دفتر خوبی نوشت

کاش می شد از قلمهایی که بر عالم رواست



با محبت , با وفا , با مهربانیها نوشت

کاش می شد اشتباه هرگز نبودش در جهان داستان زندگانی بی غلط حتی نوشت

کاش دلها از ازل مهمور حسرتها نبود کاین همه ای کاشها بر دفتر دلها نوشت ....

غم اخرت باشه داداشی خدا بیامرزتش

نرگس یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 12:14 http://29mm.blogsky.com

آتش زده ای حال پریشانم را
ذرات پراکنده ی ایمانم را
جانی که به لب رسیده را برگردان
یکبار دگر به لب رسان جانم را

نرگس یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 12:13 http://29mm.blogsky.com

من خوبم !
روزها هم همه دارند عبور می کنند به آرامی
نه چراغ قرمزی را رد می کنند..نه تصادفی رُخ داده..
باز هم می گویم من خوبم.. همه چیز هم عالیست
تنها
نمی دانم
از خدا که پنهان نیست
از شما چه پنهان
چند روزیست خنده هایم به گریه ختم می شود...
گریه هایم به سکوت
چند روزیست فکر می کنم خوشحالم
هیچ چیز کم نیست
فکر می کنم دیگر فکرِ هیچ چیز با من نیست
چند روزیست
روزهایم
روز
ن.ی.س.ت
اما..من خوبم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد